Modelowanie ruchu na stoku narciarskim

Symulacja komputerowa stoku narciarskiego, będąca przedmiotem prezentacji, oparta jest na systemach agentowych. Celem projektu jest zebranie statystyk, które mogą pomóc w analizie tras narciarskich oraz wykrywaniu niebezpiecznych stref na stokach (wysokie prędkości, kolizje). Stworzone przez nas narzędzie pozwala na wyznaczenie dowolnej trasy, symulacji ruchu oraz zebranie danych takich jak średnie zagęszczenie, średnie prędkości w danych strefach trasy oraz miejsca, w których wystąpiły kolizje. Uzyskane wyniki mogą okazać się pomocne w projektowaniu bezpieczniejszych i lepiej przystosowanych do narciarzy stoków.

Projekt został stworzony przy użyciu Unity3D silnika do tworzenia gier oraz wizualizacji komputerowych. Kod programu powstał w języku C#.

Autorzy: Tomasz Korecki oraz Jakub Pelc.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>